


Přihlaste se k odběru našich nejnovějších příspěvků a bonusů!
- Úvod
- Pro zákazníky »
- Smluvní podmínky
Obchodní podmínky
DecoupageTvoření.cz, prodávající/provozovatel Bc. Lucie Broukalová
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou osobou spotřebitel (dále jen „kupující/ spotřebitel“), prodávajícím a fyzickou osobou podnikatel s IČ, popř. právnickou osobou, prostřednictvím internetového obchodu.
- Úvodní ustanovení
- Doprava, poštovné a platební podmínky
- Reklamace a vrácení zboží
- Minimální hodnota objednávek
- Ochrana osobních údajů
- Závěr
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto podmínky upravují obchodní vztah mezi prodávajícím a fyzickou osobou spotřebitel (dále jen „kupující/ spotřebitel“), prodávajícím a fyzickou osobou podnikatel s IČ, popř. právnickou osobou, prostřednictvím internetového obchodu (dále jen e-shop) www.decoupagetvoreni.cz
Prodávajícím/provozovatelem e-shopu je:
Bc. Lucie Broukalová, Frostova 341, 109 00 Praha 111 - Petrovice
IČ: 69313261
DIČ: nejsem plátce DPH
Bankovní spojení: číslo bankovního účtu je vedeno v České republice.
Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění objednávky. Vyhrazujeme si však právo na změnu cen, popř. tiskové chyby. Zákazník bude vždy o této změně informován e-mailem a vyzván k souhlasu.
Pokud je zboží skladem, je objednávka kompletována nejpozději do 48 hod. v pracovní dny od obdržení Vaší objednávky. Potvrzení Vaší objednávky je formou faktury (platební doklad), kterou je nutné co nejrychleji uhradit (a také tím dříve obdržíte vaše zboží). Po uhrazení faktury (připsání celkové částky na náš účet) bude zboží odesláno neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů od data připsání vaší částky na náš účet. Pokud některé zboží není skladem, kupující je informován e-mailem a konzultován s ním další postup.
Zboží rezervujeme pouze 2 pracovní dny od data splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud do této doby nebude zboží uhrazeno, budete e-mailem formou upozornění vyzváni k úhradě objednávky. Pokud na toto upozornění nebude zákazník reagovat, bude postupováno v souladu s Obchodními podmínkami bod 3.6 Storno objednávky. Cena za zboží a dopravu je garantována do data splatnosti uvedené na faktuře. Pokud úhrada do této doby nebude na náš účet připsána, může být cena za zboží i dopravné bez předchozího souhlasu upravena.
Je-li objednávka na 10 a více ks od jednoho produktu, je toto zboží na objednávku a termín dodání zákazníkovi se může prodloužit mimo uvedenou dodací lhůtu viz Dodací podmínky (obvykle se lhůta prodlužuje o 5-7 pracovních dnů).
Zasláním objednávky souhlasíte s Obchodními podmínkami.
2. DOPRAVA, POŠTOVNÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
2.1. DOPRAVA, POŠTOVNÉ
Zboží, které je skladem zasíláme prostřednictvím Zásilkovny nebo České pošty do 3 pracovních dnů od přijetí platby.
Zboží, které skladem není, expedujeme obvykle do 5 pracovních dnů od přijetí platby, nebo podle dostupnosti od dodavatele o čemž Vás budeme informovat.
K celkové částce objednávky bude připočítáno dopravné dne platných sazeb Sazebník doprava. Vyhrazujeme si právo změny ceny za dopravu, pokud nebude faktura uhrazena do data splatnosti.
Pokud se zásilka vrátí zpět k nám jako nevyzvednutá, o této skutečnosti Vás budeme e-mailem informovat. Při opětovném zaslání této zásilky účtujeme dopravné. Zásilku odešleme až po obdržení částky za opětovné zaslání objednaného zboží (objednávka).
Dodací podmínky řídí dle platných podmínek Způsob a termíny dodání; Sazebník doprava.
2.2. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Fakturu za objednávku zboží je možné uhradit platbou předem:
- bankovní převod,
- poštovní poukázka (platby lze uskutečnit prostřednictvím České pošty s.p. Poštovní poukázky obdržíte zdarma na každé pobočce České pošty s.p.).
Akceptujeme pouze platby prostřednictvím bankovního ústavu na území České republiky.
V případě zahraničního bankovního ústavu, je nutné po domluvě s námi dohodnout podmínky odeslání platby. V případě nedodržení avíza z jiného ústavu mimo území České republiky, máme oprávnění naúčtovat dodatečné platby vzniklé za mezibankovní služby.
Zboží na dobírku nezasíláme.
Nepřijímáme platby v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou on-line, využití platebních metod typu PayPal, které vyžaduje po prodejci, aby inkasoval od zákazníka peníze v hotovosti.
Podrobnější informace k možnostem a termínům plateb dále viz "způsoby platby".
3. REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
3.1. Vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů
Jsem spotřebitel
Kupující/spotřebitel (tj. nejde o objednávku „na firmu“ kde je uvedeno IČ), má právo v souladu s platnými právními předpisy České republiky odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
- a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
- b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Prodávajícímu musí být odstoupení od smlouvy doručeno písemnou formou (korespondenčně na adresu uvedenou výše) nebo e-mailem (uvedený výše).
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího obdržel, a to na své náklady.
Před tím, než spotřebitel odešle zboží prodávajícímu, je nezbytné, aby o této skutečnosti informoval prodávajícího (viz "odstoupení od smlouvy" písemně nebo e-mailem). Balík viditelně označí nápisem "VRATKA". Formulář na vrácení zboží je zveřejněn níže.
Zboží zakoupené v e-shopu zasílá zákazník na vlastní náklady. Vrácení kupní ceny bude provedeno do 30 dnů od data převzetí doručené zásilky.
Zboží musí být kompletní, tj. vč. dárku, nepoškozené, nepoužívané, včetně nepoškozeného obalu, schopného dalšího prodeje. Zásilka odeslaná prodávajícímu musí být odeslána doporučeně a musí být pojištěna. Zásilka odeslaná na dobírku nebude přijata. Pokud některá z těchto podmínek bude porušena při doručení prodávajícímu, je oprávněn prodávající tuto zásilku nepřevzít.
Vrácenou částku zasíláme spotřebiteli převodem na účet nebo poštovní poukázkou ze kterého byla objednávka uhrazena (dle provedené objednávky a faktury). V případě zasílání prostřednictvím poštovní poukázky si ponecháváme částku 30 Kč.
Spotřebitel bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku spotřebitele na vrácení kupní ceny.
Právo na odstoupení od smlouvy v souladu s platnými právními předpisy České republiky nelze uplatňovat v případě:
- novin, periodik, časopisů a knih,
- na dodávku produktů upravených na přání zákazníka,
- na objednávky uskutečněné podnikatelem na IČ (fyzická osoba podnikatel/OSVČ nebo právnická osoba). V případě, že byl nákup proveden na firmu (IČ), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout, ani nevracíme finanční prostředky.
Jsem podnikatel, nakupuji na IČ
Při nákupu na IČ jako podnikatel nemáte u nákupu učiněného distančně, ze zákona právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Toto je umožněno pouze spotřebiteli (bez IČ).
Kdy může odstoupit od smlouvy prodávající?
Od smlouvy může odstoupit i prodávající v případě, kdy dojde zejména k chybnému nacenění zboží, kdy je cena zřejmě neobvyklá, nepřiměřená. Vždy zasíláme kupujícímu vyrozumění, proč tomu tak došlo.
3.2. Nepřevzetí zásilky spotřebitelem
Jedná se o porušení kupní smlouvy podle zákona č. 89/2012 Sb. § 2118, občanského zákoníku, s nárokem na náhradu způsobené škody.
V případě nepřevzetí zásilky spotřebitelem (zásilka byla vrácena z důvodu např. nepřijato, nevyzvednuto, odstěhoval se, na uvedené adrese neznámý, adresa nedostatečná, aj.) nebo storno objednávky po uhrazení objednávky/faktury (chyba na straně spotřebitele), nevracíme dopravné/osobní odběr a ponecháváme si aktuální sazbu (v okamžiku vypořádání) za bankovní poplatky, popř. poštovní poukázku a 10% za manipulační poplatek (náklady spojené s opětovným zalistováním zboží, vystavením daňových dokladů, apod.) z hodnoty objednávky bez dopravného.
Zásilku je možné zaslat po domluvě se spotřebitelem zpět na uvedenou adresu, je nutné však nejdříve uhradit znovu náklady na expedici. O výši částky bude spotřebitel informován e-mailem a vyzván k úhradě.
3.3. Reklamace zboží
Prodávajícímu musí být reklamace doručena písemnou formou i se zbožím.
Před tím, než spotřebitel odešle zboží prodávajícímu, je nezbytné, aby o této skutečnosti informoval prodávajícího (e-mailem, telefonicky), kde sdělí informace o své osobě (jméno a adresa odesilatele), obsah reklamovaného zboží + fotodokumentace a preferovaný způsob vyřízení reklamace.
Následně je prodávajícím odeslán formulář o reklamaci, který spotřebitel vyplní dle instrukcí mu zaslaném a tento formulář o reklamaci vloží společně s reklamovaným zbožím do zásilky a odešle prodávajícímu. Od prodávajícího dostane pokyny ohledně způsobu odeslání zásilky (vč. ceny pojištění). Jedná se o nejvhodnější variantu zaslání reklamovaného zboží.
Balík viditelně označí nápisem "REKLAMACE". Spotřebitel je povinen o zaslání zásilky neprodleně informovat prodávajícího s přesným datem a číslem balíčku kdy byla zásilka poslána. Pokud některá z těchto podmínek bude porušena při doručení prodávajícímu, je oprávněn prodávající tuto zásilku nepřevzít.
Formulář na reklamaci zboží je zveřejněn níže.
Reklamační lhůta trvá 30 dnů od data převzetí zásilky prodávajícím. V případě oprávněné reklamace prodávajícím, bude "vrácení kupní ceny za reklamované zboží a nezbytných nákladů spojené s dopravou reklamovaného zboží", provedeno do 10 dnů od data vyrozumění prodávajícího spotřebiteli. Prodávající předloží/zašle doklady prokazující nezbytně vynaložené náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží (typickými náklady spojené s reklamací patří poštovné na reklamaci).
Vrácenou částku zasíláme převodem na účet nebo poštovní poukázkou ze kterého byla objednávka uhrazena (dle provedené objednávky a faktury). Zboží musí být kompletní. Zásilka odeslaná prodávajícímu musí být odeslána doporučeně a musí být pojištěna. Zásilka odeslaná na dobírku nebude přijata. Pokud některá z těchto podmínek bude porušena při doručení prodávajícímu, je oprávněn prodávající tuto zásilku nepřevzít.
Chybějící zboží v zásilce
Pokud v doručená zásilce chybí objednané zboží, sdělte nám číslo objednávky a název zboží.
Informaci ověříme a v případě uznání neprodleně zasíláme finanční částku zpět na účet, z kterého byla platba odeslána. Pokud však zákazník objedná další zboží, je o tuto částku faktura ponížena. Chyba se občas stane, prosím přijměte naši omluvu.
3.4. Přeprava zboží a reklamace
Spotřebitel je povinen při převzetí zásilky, za přítomnosti zástupce přepravce, zkontrolovat neporušenost a obsah zásilky. V případě poškození, neúplnosti zásilky proti faktuře, zásilku nepřijímejte nebo sepište zápis o rozsahu poškození se zástupcem přepravce. Tento zápis musí být zástupcem přepravce podepsán a musí zde být uvedeno, že zásilka byla poškozena během dopravy.
Pokud zásilku převezmete (obal bude nepoškozen a nerozbalíte jej na České poště s.p. nebo před přepravcem) a uvnitř by bylo poškozené zboží, je nutné toto zboží reklamovat u České pošty s.p. nejpozději do 2 pracovních dnů nebo 1 pracovní den (pro ostatní přepravce) od převzetí zásilky (s sebou mít obal, poškozené zboží a fakturu). Podrobnější informace naleznete v FAQ - nejčastější dotazy.
Škody na zboží způsobené během přepravy: zásilka je pojištěna ve výši hodnoty zboží u přepravce.
Fotodokumentace zásilky:
přiložte prosím fotodokumentaci zásilky, kterou nám zašlete e-mailem, ze které bude zřejmé:
- poškození obsahu/zboží,
- vnitřní zabezpečení deformačních zón obalu/výstelka,
- stav přepravního obalu jako takový (vnitřní a vnější strany obalu; náhled celého obalu a místo rozbalení v obalu).
Balíček doručený Českou poštou s.p.:
- Pokud v balíčku bylo rozbité/poškozené zboží, reklamujte na kterékoliv pobočce České pošty s.p. do 2 pracovních dnů od převzetí. Balíček předejte v původním stavu, tj. obal, veškerou výplň, rozbité zboží, vaše štítky (pořiďte si také fotodokumentaci, kterou nám zašlete). Česká pošta s.p. nemusí reklamaci přijmout, pokud mohla být závada patrná již při dodání.
Balíček doručený prostřednictvím Zásilkovny:
- Zásilkovna uznává reklamaci pouze při převzetí na pobočce, kde přímo balíček otevřete. Máte-li dojem, že může být obsah balíčku poškozen, rozbalte si jej přímo tam a řešte reklamaci přímo se Zásilkovnou. Pokud rozbité/poškozené zboží objevíte až doma, pošlete nám kompletní fotodokumentaci (viz výše "fotodokumentace zásilky") a my posoudíme její stav.
ROZBALENÍ BALÍČKU
Při otevírání balíčku rozbalujte ve spojích, tj. tam, kde je použita lepicí páska. Tak šetrně a jednoduše otevřete obalový materiál a dostanete se k obsahu krabice.
Při vyjmutí jednotlivého sortimentu postupujte z obezřetností a šetrností tak, aby nedošlo k poškození dodaného sortimentu.
Pokud z fotodokumentace při reklamaci vyplývá, že některá strana balíčku byla „otevřena“ mimo spoje lepicí pásky, tuto reklamaci neuznáváme.
3.5. Ostatní
Součástí balíčku mohou být dárky, jejichž obsah, příp. hodnota, je uvedena v těle e-mail zprávy s pokyny k platbě nebo na faktuře. V případě:
- a) reklamace zboží (jednotlivých částí nebo celého obsahu),
- b) odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu a vrácení balíčku,
musí být vrácen i tento dárek v nepoškozeném stavu. Pokud dárek nebude součástí vráceného balíčku se zbožím, ponižujeme o tuto hodnotu vrácenou částku kupujícímu.
Záruční doba je 24 měsíců a počítá se ode dne převzetí zboží. Prodávající ručí za úplnost dodávky a kvalitu zboží. Pokud by při převzetí zboží byly zjištěny vady, musí tuto skutečnost kupující oznámit prodávajícímu písemně nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zboží.
Je-li hodnota reklamovaného zboží uznána prodávajícím částečně, je hodnota neoprávněně reklamovaného zboží na náklady spotřebitele zaslána zpět na jeho adresu (po připsání částky za poštovné a bankovní poplatky na účet prodávajícího).
Finanční částku vracíme pouze převodem na bankovní číslo účtu potvrzené zákazníkem. Poštovní poukázkou peníze nevracíme.
3.6. Storno objednávky
3.6.1. Storno objednávky s upomínkou
Pokud není zboží spotřebitelem uhrazeno včas a spotřebitel nezašle informaci o překážce, která způsobila nezaplacení jeho objednávky, je spotřebiteli na jeho e-mail zasláno upozornění o dosud neuhrazené objednávce. V případě, že spotřebitel neodpoví na tento e-mail do 2 pracovních dnů nebo objednávka nebude po tomto upozornění uhrazena, je objednávka stornována.
3.6.2. Storno objednávky kupujícím
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, pokud bylo zboží objednáno prostředky komunikace na dálku (e-shop, e-mail).
Vracené zboží by měl Kupující vrátit úplné, tj. včetně dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Spotřebitel odstupuje od smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je na konci těchto Smluvních podmínek a prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho převzetí.
Odstoupí-li Kupující od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu zboží, které od Prodávajícího obdržel, a to na své náklady.
V případě navrácení zboží dodaného formou zásilky jsou odpovídající finanční prostředky vráceny výhradně bezhotovostním převodem.
Odstoupí-li Kupující od smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.
V souladu s ustanovením občanského zákoníku § 53 odst. 10 vracíme finance nejpozději do 14 dnů od podání oprávněného požadavku. Z prodejní částky máme právo odečíst náklady spojené s navrácením zboží.
Storno objednávky (kupující nekomunikuje, nereaguje)
Jedná se o porušení kupní smlouvy podle zákona č. 89/2012 Sb. § 2118, občanského zákoníku, s nárokem na náhradu způsobené škody.
V případě, kdy spotřebitel na výzvy k platbě, upomínky nereaguje; popř. zasílá opakovaně další objednávky (poskytuje své kontaktní údaje nebo uvádí kontaktní údaje jiné osoby), vyhrazujeme si právo toto chování vyhodnotit jako "spam". Spotřebitel je vyřazen z registrace a na objednávky není brán zřetel (nejsou akceptovány). Další objednávky jsou automaticky stornovány bez výzvy k úhradě.
Neuhrazením nebo nepřevzetím zásilky dochází k porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího dle § 2118 a kupující je povinen dle § 2913 Občanského zákoníku uhradit prodávajícímu vzniklou škodu, např. náklady na zalistování zboží, balné, náklady na přepravu zboží, aj.
"Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží v souladu s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Nicméně dle čl. 9 odst. 1 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/ES má spotřebitel právo od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit, přičemž směrnice nezmiňuje, že by lhůta začala běžet až od převzetí zboží. A vzhledem k tomu, že zákony mají být vykládány dle euro konformního výkladu, dovozujeme, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit rovněž i před dodáním zboží.
Nicméně odstoupení je třeba učinit prokazatelně, nejlépe písemnou formou, pouhé nepřevzetí balíčku nepostačí. Je tedy vždy lepší využít klasickou písemnou formu, která je průkaznější, i když ji zákon nevyžaduje. Zdroj: dTest 2016"
3.6.3 Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží není možné dodatečně zajistit (výroba byla ukončena, náklad vyprodán),
- nebo pokud se výraznýmzpůsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu částka vrácena zpět způsobem, který kupující uskutečnil.
Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje. Vyjímečně může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a že ji není možné stornovat, pokud kupující souhlasí se závaznou objednávkou, není možné, aby ji později zrušil.
4. MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVEK
Z důvodu efektivnosti vyřizování objednávek je minimální hodnota objednaného zboží 201 Kč.
5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
Prodávající se zavazuje neposkytnout osobní údaje uvedené v objednávce třetím osobám a chránit tyto údaje před zneužitím. Výjimku představuje externí dopravce, kterému jsou osobní údaje zákazníka předána v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Údaje budou použity pouze k vyřízení objednávek na www.decoupagetvoreni.cz a informování kupujícího o dalších činnostech prodávajícího.
6. ZÁVĚR
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory lze řešit také mimosoudní cestou. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení případných sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Více naleznete zde. Spotřebitel má právo současně využít evropskou platformu pro řešení sporu on-line dostupné zde. Před kontaktováním ČOI doporučuji nejdříve využít kontakt na e-shop pro řešení nastalé situace.
Svojí objednávkou souhlasíte s Obchodními podmínkami.
Vyhrazujeme si právo změn dodacích podmínek bez předchozího upozornění.
Další odpovědi na nejčastější otázky naleznete v FAQ - nejčastější dotazy.
Upozornění: Veškerý obsah tohoto webu je chráněn podle autorského zákona, zákona o ochranných známkách a podle příslušných ustanovení obchodního zákoníku o nekalé soutěži. Texty, výtvarná, fotografická a jiná díla zde se nacházející jsou chráněny každé zvlášť i v celku, včetně jejich uspořádání a bez prokazatelného souhlasu společnosti Bc. Lucie Broukalová je výslovně zakázáno jejich kopírování a další šíření jakýmkoliv způsobem. Některé komponenty mohou obsahovat skryté ochranné prvky, které budou využity pro občanskoprávní i trestní řízení proti neoprávněným osobám.
verze: TC20230301
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy pro spotřebitele
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14-ti dnů)
Adresát: Bc. Lucie Broukalová, Frostova 341, 109 00 Praha 111 - Petrovice, IČ 69313261
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží: ………………………………….…………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..…………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Datum objednání zboží: …………………………………………………………………………………………………………..
Datum obdržení zboží: …………………………………………………………………………………………………………..
Číslo faktury: ………………………………………………………………………………………………………………………….
Číslo objednávky: …………………………………………………………………………………………………………………..
Jméno a příjmení zákazníka: ………………………………………………………………………………………………….
Adresa zákazníka: ………………………………………………………………………………………………………………….
Kupní cenu vrátit bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:
………………………………………… /…………………………
Podpis kupujícího (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě): ……………………………………..
Datum: …………………………………………..
Kontakt na tel: +420 607 810 310; e-mail: lucie.broukalova(zavináč)seznam.cz
**********************************************************************
Vzorový formulář Reklamační list
Adresát: Bc. Lucie Broukalová, Frostova 341, 109 00 Praha 111 - Petrovice, IČ 69313261
Jméno a příjmení reklamujícího: ........................................................................................................................................
Adresa: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Email: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Datum objednání zboží: …………………………………………………………………………………………………………..
Datum obdržení zboží: …………………………………………………………………………………………………………..
Číslo faktury: ………………………………………………………..
Číslo objednávky: ………………………………………………...
Oznamuji, že reklamuji toto zboží: ……………………………………………………………………………………………………..
.................................................................................……………………………………………………....................................................
Popis závady:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
.........................……………………………………………………………………………………………………………………………….
Obsah balení při předání:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace.
Preferovaný způsob vyřízení reklamace (zaškrtnout):
Vrácení ceny Oprava Výměna
…………………………………………………………….
Datum a podpis reklamujícího
Kontakt na tel: +420 607 810 310; e-mail: lucie.broukalova(zavináč)seznam.cz