Logo
(Po-Pá, 10-17 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Váš nákupní košík je prázdný. Udělejte si radost a naplňte jej krásnými dekoracemi!
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Vytvořte si koš plný jarních květin
03.05.2023 Dekorujeme
Vytvořte si koš plný jarních květin
Proutěný koš vyplněný několika druhy květin vytvoříte snadno a bez velkých zkušeností floristů. číst celé
Barevný podzim. Použijte oranžovou a bílou barvu!
24.09.2020 Dekorujeme
Barevný podzim. Použijte oranžovou a bílou barvu!
Bílé sovy. Malé bílé sovičky jsou roztomilou dekorací do truhlíku. Já jsem k nim zvolila oranžovou dekoraci, neboť oči okolo soviček mají oranžovou ba... číst celé
Magnólie pro úchvatnou dekoraci
29.04.2020 Dekorujeme
Magnólie pro úchvatnou dekoraci
Bílé magnólie vykvétají brzy na jaře. Magnólie jsou krásné okrasné dřeviny typické svými velkými ozdobnými květy. Setkat se s nimi můžeme v zahradá... číst celé
Zobrazit všechny články
Získejte naše nejnovější příspěvky!

Přihlaste se k odběru našich nejnovějších příspěvků a bonusů!

 

 

  1. Úvod
  2. Pro zákazníky »
  3. Často kladené otázky (FAQ)
Nejčastěji kladené otázky

Než nás budete kontaktovat (e-mailem, telefonicky, pomocí kontaktního formuláře), zkuste svou odpověď najít níže.

 

 1 / Nákup


 

  • Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Objednávky potvrzené pro "osobní odběr", je možné si vyzvednout pouze ve výdejní den uvedený v podmínkách tady.

Na této adrese se nenachází kamenná prodejna, a proto není možné si kdykoliv osobně vyzvednout zboží. Protože zasíláme zboží hromadně, nemusíte platit za prodavače, který by vás jednotlivě obsloužil. Šetříte tím i váš čas, neboť zásilku obdržíte na dodací adresu (výdejní místo dopravce, zaměstnání nebo jinou uvedenou dodací adresu) a nemusíte tak trávit svůj čas na cestě za námi a zpět domů.

 

  • Jak dlouho je zboží rezervováno?

Zboží rezervujeme 2 pracovní dny od data splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud do této doby nebude zboží uhrazeno, budete e-mailem formou upozornění vyzváni k úhradě objednávky.

 

  • Objednala jsem, ale neobdržela jsem žádnou informaci o odeslání objednávky?

Toto může mít možné příčiny:

    • omlouváme se, ale pravděpodobně došlo k chybě při přenosu informací. Prosím vytvořte objednávku znovu.
    • Vaše cílová schránka může být plná, a proto jste neobdrželi informaci o potvrzení objednávky. Prosím uvolněte si svoji e-mailovou schránku, ať je možné vám zaslat fakturu k úhradě za vaši objednávku.
    • chybně jste uvedli e-mail. Vyčkejte prosím na reakci e-shopu.

 

  • V jaké minimální výši akceptujete objednávku?

Protože se snažíme o férové ceny, je minimální hodnota objednávky 200 Kč. Objednávka pod tuto hodnotu se nám z ekonomických důvodů nevyplatí.

Doporučujeme vám, aby vaše hodnota zboží byla vyšší než hodnota dopravy. 

 

  • Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?

Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží byly aktuální. V případě, že je u zboží informace "skladem NE", pošlete nám dotaz na toto zboží prostřednictvím kontaktního formuláře. Takto zjistíte termín dodání nejrychleji. Upozorňujeme však, že některé druhy sortimentu podléhají sezónnosti a nejsou tak aktuálně skladem po celý rok nebo se jedná o starší kolekci, která nelze dodatečně u dodavatele zajistit.

 

 2 / Platba


 

  • Zasíláte zboží na dobírku?

Je nám líto, ale zboží na dobírku nezasíláme. Protože požadujeme platbu předem, můžeme stanovit ekonomičtější cenu:

    • neplatíte za udanou cenu (hodnota objednávky),
    • neplatíte cenu za dobírku (fixní cena dle sazebníku dopravce),
    • neplatíte dobírkovou poštovní poukázku (fixní cena dle sazebníku dopravce),
    • nákladů na evidenci hotovostních plateb (fixní náklady),
    • a administrativní náklady s tím spojené: vyplnění příslušných formulářů, nevyzvednuté zásilky, sledování zboží převzetí zákazníkem, uhrazené dobírkové poukázky, apod.

 

  • Proč nelze platit v hotovosti, platební kartou?

Nepřijímáme platby v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou on-line, využití platebních metod typu PayPal, které vyžaduje po prodejci, aby inkasoval od zákazníka peníze v hotovosti.

Každá administrativní povinnost má své náklady. V tomto případě nemalé, a to na straně prodejce: prvotní investice a následná správa a údržba pokladního systému (HW, SW), bankovní a správní poplatky, kancelářské potřeby (kotouče, tonery), vč. administrativní a účetní povinnosti evidence pro státní správu, příp. dodavatele.

Od vzniku e-shopu zákazníci preferují platby typu: bankovní převod (převod z účtu na účet) nebo poštovní poukázka A (převod hotovosti na účet e-shopu). Za tuto dobu se tyto platby staly nejefektivnějším nástrojem, které do budoucna nadále bude e-shop využívat.

 

  • Jak to vypadá s mou objednávkou? Po obdržení e-mailu s fakturou jsem částku uhradila. Stále jsem neobdržela potvrzení o odeslání balíčku.

Toto může mít tři důvody:

1. Při obdržení e-mailu s fakturou a pokyny k platbě, je uvedeno: "Na Vaši platbu čekáme 2 dny" (pracovní dny), tzn.:

  • zde je důležité datum splatnosti, které bylo na příkazu uvedeno (nikoliv datum odeslání příkazu do banky!). Např. pokud jste odeslali příkaz do banky 12.11. (pondělí) se splatností 14.11. (středa), částka nám mohla být připsána nejpozději 15.11. (čtvrtek). Výpisy se stahují následující pracovní den po dni připsání, tj. 16.11. (pátek) - v tento den je vaše zásilka připravována na expedici v nejbližší expediční den, tj. úterý 20.11. (nevztahuje se na svátky a dny pracovního volna). Zkontrolujte tak prosím, jaké jste uvedli datum splatnosti.

2. Banka váš příkaz k úhradě neprovedla z důvodu: např. špatně uvedeného čísla účtu, nedostatku výše finančních prostředků, přednostních plateb, apod. Zkontrolujte prosím výpis z účtu, zda vám platba byla odečtena.

3. Uvedli jste špatně číslo účtu příjemce. Platba byla zaslána na jiné číslo účtu. Kontaktujte svoji banku a záležitost s ní projednejte. O této skutečnosti nás informujte, aby vám objednávka nebyla stornována a splatnost faktury vám mohla být prodloužena. Platbu proveďte co nejdříve do vzájemně ujednaného data splatnosti.

 

  • Kdy je výhodné použít platbu bankovním převodem nebo poštovní poukázkou?

Bankovní převod je nejvhodnější forma úhrady za zboží, zejména:

    • máte-li založen bankovní účet v České republice,
    • pomocí elektronického bankovnictví provedete platby ihned z pohodlí vašeho domova nebo firmy,
    • transakce (převod finančních prostředků z účtu na účet) trvá max. 30 minut (v rámci banky) nebo 1 pracovní den (mimo rámec stejné banky),
    • nižší poplatky za transakce než-li u poštovní poukázky.

Poštovní poukázka je vhodná forma úhrady za zboží, zejména:

    • nemáte-li bankovní účet v České republice,
    • není možné zaslat zboží na dobírku (e-shop tuto možnost neposkytuje),
    • zboží je fakturováno na vaši organizaci, sdružení, zájmový kroužek dětí, apod. a vy potřebujete doklad o "úhradě", aby vám mohl být vaší organizací/firmou proplacen (není možné vám vystavit doklad o zaplacení k faktuře, která je uhrazena z vašeho "osobního účtu" za organizaci/firmu. Nelze vyžadovat po nás doklad o "hotovostní úhradě", tj. paragon nebo příjmový pokladní doklad k faktuře. Tímto vystavením by vznikalo potvrzení o úhradě 2x, tj. 1x přijatá částka na náš bankovní účet a 1x přijatá částka v hotovosti do pokladny - což dle skutečnosti není pravdivé).

Poštovní poukázku obdržíte zdarma na každé pobočce České pošty s.p.

Akceptujeme pouze poštovní poukázka typ "A" - určena k poukázání peněžní částky na účet vedený bankou. Odesílatel uhradí poukázanou peněžní částku v hotovosti na České poště s.p. se zadáním bankovního účtu příjemce. E-shop platbu obdrží na bankovní účet. Převod trvá cca 3 pracovní dny.

 

 

 3 / Doprava


 

  • Informujete mě o odeslání balíčku?

Ano, o odeslání balíčku vás budeme informovat e-mailem, kde uvedeme:

    • číslo zásilky,
    • internetový odkaz sledování zásilky PoštaOnline (dopravce Česká pošta) nebo Packeta (dopravce pro Zásilkovnu)

Po zadání čísla zásilky zjistíte, kde se zásilka právě nachází.

 

  • Chci sledovat balíček na cestě, ale po zadání čísla balíčku, se objeví hlášení "zásilka tohoto čísla není v evidenci"?

Toto může mít dvě možné příčiny:

1. ověřte, zda jste číslo balíčku zadali správně a bez "prázdných znaků" (vznikají kopírováním čísla balíčku z e-mailu),

2. je možné, že jsme vám zaslali neúplné číslo balíčku, proto nám prosím napište na e-mail, z kterého byla zaslána informace o odeslání balíčku. Ověříme číslo balíčku a potvrdíme vám informaci zpět na e-mail.

 

  • Využíváte recyklovaný obalový materiál?

Ano!

V souladu s našimi hodnotami se snažíme recyklovat obalové materiály, a proto při balení dekorací a zásilkových krabic využíváme i obaly, které nejsou úplně nové. Pokud tedy různé druhy dekorací nepřijdou v úplně novém vyhlazeném sáčku, věř, že jsme přírodě právě ušetřili takových sáčků několik. I opakovaně použitý obal je nicméně čistý a nehrozí, že by jakkoliv snížil kvalitu dodaného zboží.

A protože jsme specialisti na balení sortimentu, nepřepravujeme vzduch uvnitř krabice. Tím ušetříme obalový materiál a náklady na dopravu přepravci. Může tak doručit více balíčků s menší hmotnostní zátěží.

 

 4 / Reklamace


 

  • Co mám dělat, pokud je obal zásilky poškozen?

Zkontrolujte při předání balíčku neporušenost obalu. Pokud je obal poškozený, balíček před dopravcem otevřete a sepište s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Po sepsání nás ihned kontaktujte.

Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

  • Co mám dělat , pokud je obsah zásilky poškozen, ale obal zásilky poškozen není?

Prosím postupujte podle Obchodních podmínek bod 3, Reklamace a vrácení zboží.

 

  • Proč expedujeme  zboží 2x týdně?

Snažíme se vše balit hromadně a v co nejkratším čase. To znamená, že naše náklady na dopravu jsou nižší, protože nevozíme každou zásilku jednotlivě. 

 

 5 / Různé


 

  • Proč nemáme kamennou prodejnu?

Všechny informace naleznete v popisu u zboží. A protože se obsloužíte sami, nemusíte platit za pomoc, kterou nepotřebujete. 

 

  • Proč jsou některé ubrousky za 2 Kč, jiné za 4 Kč, 5 Kč, apod.?

Hodnota ubrousku je závislá na:

    • kvalitě tisku,
    • kvalitě papíru, na který se tiskne,
    • výrobci (Polsko, Německo, Nizozemí, apod.),
    • sezónnosti (vánoce, velikonoce, celoroční motivy, apod.),
    • jedinečnosti - vyjímečné vzory v cenách od 6 Kč a výše (omezené množství v nabídce),
    • a "know how" od koho ubrousky získáváme.

 

  • Pořádáte kurzy tvoření?

Kurzy tvoření nenabízíme. Vytváříme Blog, kde vás inspirujeme, abyste si mohli aranžmá sami vytvořit.

 

  • Jak poznám, že se jedná o solventního obchodníka (e-shop)?

Solventního prodejce charakterizují následující vlastnosti:

    • obdržíte od něj jakékoliv informace k nabízeným produktům,
    • obchodní podmínky obsahují veškeré práva a povinnosti prodávajícího a nakupujícího,
    • obdržíte platební doklad (nejčastěji fakturu), kde jsou uvedeny veškeré povinné údaje dle Zákona č.563/1991 Sb. o účetnictví,
    • internetové stránky jsou pravidelně aktualizovány - naleznete zde novinky, Blog, upoutávky, zajímavé odkazy aj.,
    • internetový obchod má svoji historii, kterou zjistíte z diskuzí, článků, apod.,
    • na uvedených telefonních číslech obdržíte informace o stavu své objednávky, úhradě, popř. další informace ke zboží, obchodních podmínkách, apod.,
    • obdržíte e-mailem informaci o úhradě, datum odeslání a číslo balíčku, vč. internetové adresy, kde je možné sledovat balíček na cestě k vám.

 

  • Rádi byste věděli o všech novinkách v našem sortimentu?

Pokud chcete být informováni o novinkách v našem sortimentu, je možné se zaregistrovat prostřednictvím formuláře novinky e-mailem/newsletter. Registrací si objednáváte zasílání přehledu novinek (článků, nového zboží, fotogalerie), které vyšly. Newsletter je zasílán ve formátu plaintext (text obsažený v těle e-mailu). Kdykoliv se z něj můžete také odhlásit.

 

Novinky z našeho blogu

Vytvořte si koš plný jarních květin
03.05.2023 Dekorujeme
Vytvořte si koš plný jarních květin
Proutěný koš vyplněný několika druhy květin vytvoříte snadno a bez velkých zkušeností floristů. číst celé
Barevný podzim. Použijte oranžovou a bílou barvu!
24.09.2020 Dekorujeme
Barevný podzim. Použijte oranžovou a bílou barvu!
Bílé sovy. Malé bílé sovičky jsou roztomilou dekorací do truhlíku. Já jsem k nim zvolila oranžovou dekoraci, neboť oči okolo soviček mají oranžovou ba... číst celé
Magnólie pro úchvatnou dekoraci
29.04.2020 Dekorujeme
Magnólie pro úchvatnou dekoraci
Bílé magnólie vykvétají brzy na jaře. Magnólie jsou krásné okrasné dřeviny typické svými velkými ozdobnými květy. Setkat se s nimi můžeme v zahradá... číst celé
Chytrý nápad: ze sisalu vytvořte mrkev!
15.04.2020 Dekorujeme
Chytrý nápad: ze sisalu vytvořte mrkev!
Mrkev, takhle obyčejná zelenina má všestranné použití. A protože má také výraznou oranžovou barvu, použila jsem na ni standardní sisalové vlákno, tzv.... číst celé
Získejte naše nejnovější příspěvky!
A je to! Už vám nic neunikne.

Vytvoř. Dekoruj. Udělej si sám.

 

2009-2023 DecoupageTvoření.cz Všechna práva vyhrazena. Kopírování obrazového materiálu, šíření celých nebo částí textů, fotografií nebo zdrojových kódů obsažené na DecoupageTvoření, nepoužívejte bez souhlasu autora. Ozvěte se nám ke spolupráci.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz