Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

 

 

  1. Úvod
  2. Pro zákazníky »
  3. Často kladené otázky (FAQ)
Nejčastěji kladené otázky

Než nás budete kontaktovat (e-mailem, telefonicky, pomocí kontaktního formuláře), zkuste svou odpověď najít zde.

 

 1 / Nákup


 

  • Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Vyjímka:  objednávky potvrzené pro "osobní odběr", je možné si vyzvednout pouze ve výdejní den každé úterý mezi 10. a 11. hod., po potvrzení e-mailem.

Zde se nenachází kamenná prodejna, a proto není možné si kdykoliv osobně vyzvednout zboží. Protože zasíláme zboží hromadně, nemusíte platit za prodavače, který by vás jednotlivě obsloužil. Šetříte tím i váš čas, neboť zásilku obdržíte až domů (popř. do zaměstnání nebo jinou uvedenou dodací adresu) a nemusíte tak trávit svůj čas na cestě za námi a zpět domů.

 

  • Jak dlouho je zboží rezervováno?

Zboží rezervujeme 2 pracovní dny od data splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud do této doby nebude zboží uhrazeno, budete e-mailem formou upozornění vyzváni k úhradě objednávky.

 

  • Objednala jsem, ale neobdržela jsem žádnou informaci o odeslání objednávky?

Toto může mít dvě možné příčiny:

    • omlouváme se, ale pravděpodobně došlo k chybě při přenosu informací. Prosím vytvořte objednávku znovu.
    • vaše cílová schránka může být plná, a proto jste neobdrželi informaci o potvrzení objednávky. Prosím uvolněte si svoji e-mailovou schránku, ať je možné vám zaslat fakturu k úhradě za vaši objednávku.

 

  • V jaké minimální výši akceptujete objednávku?

Protože se snažíme o co nejpříjemnější ceny, je minimální hodnota objednávky 101 Kč. Objednávka pod tuto hodnotu se nám z ekonomických důvodů nevyplatí.

Doporučujeme vám, aby vaše hodnota zboží byla vyšší než hodnota dopravy. 

 

  • Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?

Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží byly aktuální. V případě, že je u zboží informace "skladem NE", pošlete nám dotaz na toto zboží prostřednictvím kontaktního formuláře. Takto zjistíte termín dodání nejrychleji. Upozorňujeme však, že některé druhy sortimentu podléhají sezónnosti a nejsou tak aktuálně skladem po celý rok nebo se jedná o starší kolekci, která je vyprodána.

 

 2 / Platba


 

  • Zasíláte zboží na dobírku?

Je nám líto, ale zboží na dobírku nezasíláme. Protože požadujeme platbu předem, můžeme stanovit ekonomičtější cenu:

    • neplatíte za udanou cenu (hodnota objednávky),
    • neplatíte cenu za dobírku (fixní cena dle sazebníku České pošty s.p.),
    • neplatíte dobírkovou poštovní poukázku,
    • z důvodu povinnosti vést EET hotovostních plateb (fixní náklady),
    • a administrativní náklady s tím spojené: vyplnění formulářů dobírky, nevyzvednuté zásilky, sledování zboží převzetí zákazníkem, uhrazené dobírkové poukázky, apod.

 

  • Proč nelze platit v hotovosti, platební kartou?

Z důvodu zavedení EET (elektronická evidence tržeb) od 1.3.2017, nepřijímáme platby v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou on-line, využití platebních metod typu PayPal, které vyžaduje po prodejci, aby inkasoval od zákazníka peníze v hotovosti.

Každá administrativní povinnost má své náklady. V tomto případě nemalé, a to na straně e-shopů: pořízení pokladního systému (HW, SW), bankovní poplatky, kancelářské potřeby (kotouče, tonery), vč. administrativní a účetní povinnosti evidence pro státní správu.

Od vzniku e-shopu zákazníci preferují platby typu: bankovní převod (převod z účtu na účet) nebo poštovní poukázka A (převod hotovosti na účet e-shopu). Za tuto dobu se tyto platby staly nejefektivnějším nástrojem, které do budoucna nadále bude e-shop využívat.

 

  • Jak to vypadá s mou objednávkou? Po obdržení e-mailu s fakturou jsem částku uhradila. Stále jsem neobdržela potvrzení o odeslání balíčku.

Toto může mít tři důvody:

1. Při obdržení e-mailu s fakturou a pokyny k platbě, je uvedeno: "ZBOŽÍ PO UHRAZENÍ ČÁSTKY A PŘIPSÁNÍ NA NÁŠ ÚČET, BUDE EXPEDOVÁNO nejpozději do 3 pracovních dnů", tzn.:

  • zde je důležité datum splatnosti, které bylo na příkazu uvedeno (nikoliv datum odeslání příkazu do banky!). Např. pokud jste odeslali příkaz do banky 12.11. (pondělí) se splatností 14.11. (středa), částka nám mohla být připsána nejpozději 15.11. (čtvrtek). Výpisy se stahují následující pracovní den po dni připsání, tj. 16.11. (pátek) - v tento den je vaše zásilka připravována na expedici v nejbližší expediční den, tj. úterý 20.11. (nevztahuje se na svátky a dny pracovního volna). Zkontrolujte tak prosím, jaké jste uvedli datum splatnosti.

2. Banka váš příkaz k úhradě neprovedla z důvodu: např. špatně uvedeného čísla účtu, nedostatku výše finančních prostředků, přednostních plateb, apod. Zkontrolujte prosím výpis z účtu, zda vám platba byla odečtena.

3. Uvedli jste špatně číslo účtu příjemce. Platba byla zaslána na jiné číslo účtu. Kontaktujte svoji banku a záležitost s ní projednejte. O této skutečnosti nás informujte, aby vám objednávka nebyla stornována a splatnost faktury vám mohla být prodloužena. Platbu proveďte co nejdříve do vzájemně ujednaného data splatnosti.

 

  • Kdy je výhodné použít platbu bankovním převodem nebo poštovní poukázkou?

Bankovní převod je nejvhodnější forma úhrady za zboží, zejména:

    • máte-li založen bankovní účet v České republice,
    • pomocí elektronického bankovnictví provedete platby ihned z pohodlí vašeho domova nebo firmy,
    • transakce (převod finančních prostředků z účtu na účet) trvá max. 30 minut (v rámci banky) nebo 1 pracovní den (mimo rámec stejné banky),
    • nižší poplatky za transakce než-li u poštovní poukázky.

Poštovní poukázka je vhodná forma úhrady za zboží, zejména:

    • nemáte-li bankovní účet v České republice,
    • není možné zaslat zboží na dobírku (e-shop tuto možnost neposkytuje),
    • zboží je fakturováno na vaši organizaci, sdružení, zájmový kroužek dětí, apod. a vy potřebujete doklad o "úhradě", aby vám mohl být vaší organizací/firmou proplacen (není možné vám vystavit doklad o zaplacení k faktuře, která je uhrazena z vašeho "osobního účtu" za organizaci/firmu. Nelze vyžadovat po nás doklad o "hotovostní úhradě", tj. paragon nebo příjmový pokladní doklad k faktuře. Tímto vystavením by vznikalo potvrzení o úhradě 2x, tj. 1x přijatá částka na náš bankovní účet a 1x přijatá částka v hotovosti do pokladny - což dle skutečnosti není pravdivé).

Poštovní poukázku obdržíte zdarma na každé pobočce České pošty s.p.

Akceptujeme pouze poštovní poukázka typ "A" - určena k poukázání peněžní částky na účet vedený bankou. Odesílatel uhradí poukázanou peněžní částku v hotovosti na České poště s.p. se zadáním bankovního účtu příjemce. E-shop platbu obdrží na bankovní účet. Převod trvá cca 3 pracovní dny.

Jiný typ poštovní poukázky nebude akceptován, z důvodu státem vyžadovaného zavedení EET.

 

 

3 / Doprava


 

  • Informujete mě o odeslání balíčku?

Ano, o odeslání balíčku vás budeme informovat e-mailem, kde uvedeme:

    • číslo zásilky,
    • a internetový odkaz Sledování zásilky, (po vyplníte čísla zásilky zjistíte, kde se zásilka právě nachází).

 

  • Chci sledovat balíček na cestě, ale po zadání čísla balíčku, se objeví hlášení "zásilka tohoto čísla není v evidenci"?

Toto může mít dvě možné příčiny:

1. ověřte, zda jste číslo balíčku zadali správně a bez "prázdných znaků" (vznikají kopírováním čísla balíčku z e-mailu),

2. je možné, že jsme vám zaslali neúplné číslo balíčku, proto nám prosím napište na e-mail, z kterého byla zaslána informace o odeslání balíčku. Ověříme číslo balíčku a potvrdíme vám informaci zpět na e-mail.

 

  • Využíváte recyklované krabice a obálky?

Ano, zboží z našeho e-shopu je baleno do plochých recyklovaných krabic nebo obálek. Všechny tyto obaly jsou užívány dodavateli jednorázově. Naším cílem je snížit produkci odpadu tím, že je opakovaně využijeme. Tím jsou naše náklady na balné nižší, protože opakovaně využíváme obnovitelný materiál. Tak proto.

 

 4 / Reklamace


 

  • Co mám dělat, pokud je obal zásilky poškozen?

Zkontrolujte při předání balíčku neporušenost obalu. Pokud je obal poškozený, balíček před dopravcem otevřete a sepište s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Po sepsání nás ihned kontaktujte.

Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

  • Co mám dělat , pokud je obsah zásilky poškozen, ale obal zásilky poškozen není?

Pokud zásilku převezmete (obal bude nepoškozen a nerozbalíte jej před přepravcem) a uvnitř by bylo poškozené zboží, je nutné zásilku reklamovat na kterékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána: tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení (obal zásilky + vnitřní výplně + kompletní zboží, tj. vč. neponičeného zboží). S sebou mít také fakturu/doklad o obsahu zásilky. Pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“.

Doba vyřízení Českou poštou s.p. trvá 10 pracovních dnů.

Co je nutné mít při reklamaci s sebou a proč:

  1. obal (krabice), která obsahuje údaje o zaplacení poštovného, cenu zásilky (standardně jsou zásilky pojištěny na částku 500 Kč, pokud je nutné balíček připojistit, je tato výše pojištění uvedena na balíčku), příp. nálepka "KŘEHKÉ" (v případě připojištění křehkých zásilek do 10 kg - terakota, apod.)**,
  2. kompletní obsah zásilky, tj. poškozené i nepoškozené zboží vč. materiálu, v kterém bylo zabaleno (obalový materiál, příp. bublinkový obal),
  3. fakturu (doklad pro Českou poštu s.p., kolik byla hodnota zboží v Kč a co vám při uznané reklamaci finančně odškodní).

Všechny tyto dokumenty vč. obalu si ponechají jako "důkazní materiál" pro reklamaci.

Sepište s přepravcem reklamační protokol, kde žádáte o úhradu:

    • rozbitého zboží (tj. hodnota v Kč uvedená na faktuře),
    • vrácení částky za poštovné ve výši uvedené na obalu (pravděpodobně ji ve výsledku neuznají celou, ale pouze částečně. Pokud byla zásilka připojištěna na službu "KŘEHKÉ", určitě by vám měli vrátit peníze za tento příplatek v plné výši).

Nenechte se odradit od sepsání protokolu! Možná to na vás zkusí, že na to či ono nemáte nárok, ale na pobočce tyto záležitosti neposuzují. Zasílají reklamační řízení na centrálu do Jindřišské ul. v Praze, kde tuto záležitost posuzuje reklamační oddělení. Ujistěte se, že reklamační řízení trvá 10 pracovních dnů. Je nutné na reklamační protokol potvrdit datum vyřízení reklamace. Toto datum je závazné.

** V případě zásilek "KŘEHKÉ", je nutné také uplatnit (podat) reklamaci u České pošty s.p. Pokud vám reklamaci neuznají, je nutné toto vyjádření České pošty s.p. zaslat nám. Na základě tohoto vyjádření, bude možno reklamační řízení zahájit s námi. Bez tohoto vyjádření nelze reklamaci uplatnit u nás.

 

  • Proč expedujeme  zboží 2x týdně?

Snažíme se vše balit hromadně a v co nejkratším čase. To znamená, že naše náklady na dopravu jsou nižší, protože nevozíme každou zásilku jednotlivě. Tak proto.

 

5 / Různé


 

  • Proč nemáme kamennou prodejnu?

Všechny informace naleznete v popisu u zboží. A protože se obsloužíte sami, nemusíte platit za pomoc, kterou nepotřebujete. Tak proto.

 

  • Proč jsou některé ubrousky za 2 Kč, jiné za 4 Kč, 5 Kč, apod.?

Hodnota ubrousku je závislá na:

    • kvalitě tisku,
    • kvalitě papíru, na který se tiskne,
    • výrobci (Polsko, Německo, Nizozemí, apod.),
    • sezónnosti (vánoce, velikonoce, celoroční motivy, apod.),
    • jedinečnosti - vyjímečné vzory v cenách od 6 Kč a výše (omezené množství v nabídce),
    • a "know how" od koho ubrousky získáváme.

 

  • Pořádáte kurzy tvoření?

Kurzy tvoření nenabízíme. Vytváříme Blog, kde vás inspirujeme, abyste si mohli aranžmá vytvořit.

 

  • Jak poznám, že se jedná o solventního obchodníka (e-shop)?

Solventního prodejce charakterizují následující vlastnosti:

    • obdržíte od něj jakékoliv informace k nabízeným produktům,
    • obchodní podmínky obsahují veškeré práva a povinnosti prodávajícího a nakupujícího,
    • obdržíte platební doklad (nejčastěji fakturu), kde jsou uvedeny veškeré povinné údaje dle Zákona č.563/1991 Sb. o účetnictví,
    • internetové stránky jsou pravidelně aktualizovány - naleznete zde novinky, akce, upoutávky, odkazy na další stránky, apod.,
    • internetový obchod má svoji historii, kterou zjistíte z diskuzí, článků, apod.,
    • na uvedených telefonních číslech obdržíte informace o stavu své objednávky, úhradě, popř. další informace ke zboží, obchodních podmínkách, apod.,
    • po odeslání zboží obdržíte e-mailem informaci o úhradě, datum odeslání a číslo balíčku, vč. internetové adresy, kde je možné sledovat balíček na cestě k vám.

 

  • Rádi byste věděli o všech novinkách v našem sortimentu?

Pokud chcete být informováni o novinkách v našem sortimentu, je možné se zaregistrovat prostřednictvím formuláře novinky e-mailem/newsletter. Registrací si objednáváte zasílání přehledu novinek (článků, nového zboží, fotogalerie), které vyšly. Newsletter je zasílán ve formátu plaintext (text obsažený v těle e-mailu). Kdykoliv se z něj můžete také odhlásit.

 

Novinky z našeho blogu

6 jednoduchých zásad, jak si po Vánocích vyzdobit domov
13.01.2021 Inspirace
6 jednoduchých zásad, jak si po Vánocích vyzdobit domov
Je nový rok a pro většinu z nás to znamená, že je čas uklidit vánoční výzdobu. Obvykle počkáme do ... číst celé
Advent - čas příprav
18.12.2020 Inspirace
Advent - čas příprav
Advent - v křesťanství znamená "čas příprav" před vánočním svátkem a trvá čtyři... číst celé
4 tipy na půvabnou podzimní výzdobu
20.10.2020 Inspirace
4 tipy na půvabnou podzimní výzdobu
Nechte podzim vstoupit do vašeho domova. Jeho kouzelná hřejivá atmosféra tkví v jeho barevnosti. Brzké stmívání si vylepšete zářivými světýlky nebo hř... číst celé
Bílé sovy
24.09.2020 Dekorujeme
Bílé sovy
Bílé sovy. Malé bílé sovičky jsou roztomilou dekorací do truhlíku. Já jsem k nim zvolila oranžovou dekoraci, neboť oči okolo soviček mají oranžovou ba... číst celé
Tvořivé nápady do e-mailu.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
2009-2021 © Copyright DecoupageTvoření. Všechna práva vyhrazena. Kopírování obrazového materiálu, šíření celých nebo částí textů, fotografií nebo zdrojových kódů obsažené na DecoupageTvoření, nesmí být v jakékoliv podobě využito bez výslovného souhlasu autorů.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.