Kalendář


 

2009-2017 © Copyright DecoupageTvoření. Všechna práva vyhrazena.

Kopírování obrazového materiálu, šíření celých nebo částí textů, fotografií nebo zdrojových kódů obsažené na DecoupageTvoření, nesmí být v jakékoliv podobě využito bez výslovného souhlasu autorů.


Newsletter

Zasílání novinek, tipů a článků z našeho webu e-mailem:

Aranžování & dekorace

Přízdoby k aranžování a dekoraci:


Truhlíky plné dekorace: Máte vám truhlík, který byste chtěli vyzdobit? Vyberte si z dřevěných nebo proutěných!

E-shop: s květinami trsy jahod, svazky levandule, květy slunečnic nebo plody citronů, oliv. Zkuste i různá zvířátka.

Barevné stuhy na svázání mašlí, ovázání nádob nebo na zavěšení dekorace.

Štítky

Levandule Jahody   Zahradní altán   Rybníky a tůně  Měsíček lékařský Růže zahradní Ptáčci, motýli, včely Obilí Ječmen, žito, pšenice Konev s rafií  Věnce z proutí Mořské uzly Mušle, hvězdice Svazek trávy Šalvěj tymián, oregano Voňavé bylinky na břehu potoka Horská údolí  Strže potoků Voňavé sirupy Marmelády z rybízu, borůvek, malin

 

LETNÍ speciál & DEKO

Dekorace léto (aranžmá do nádob, košů, truhlíků).

Fotogalerie a návody letního tvoření (jak zdobíte vy?).

Nejnovější články (fotogalerie, návody pro tvoření).

 


Vše o nákupu » Často kladené otázky (FAQ)
Nejčastěji kladené otázky

Než nás budete kontaktovat (e-mailem, telefonicky, pomocí kontaktního formuláře), zkuste svou odpověď najít zde.


OBJEDNÁVKY


 

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Je nám líto, ale není to možné. Protože zasíláme zboží hromadně, nemusíte platit za prodavače, který by vás jednotlivě obsloužil. Šetříte tím i váš čas, neboť zásilku obdržíte až domů (popř. do zaměstnání nebo jinou uvedenou dodací adresu) a nemusíte tak trávit svůj čas na cestě za námi a zpět domů.

Objednala jsem, ale neobdržela jsem žádnou informaci o odeslání objednávky?

Toto může mít dvě možné příčiny:

1. omlouváme se, ale pravděpodobně došlo k chybě při přenosu informací. Prosím vytvořte objednávku znovu.

2. vaše cílová schránka může být plná, a proto jste neobdrželi informaci o potvrzení objednávky. Prosím uvolněte si svoji e-mailovou schránku, ať je možné vám zaslat fakturu k úhradě za vaši objednávku.

V jaké minimální výši akceptujete objednávku?

Protože se snažíme o co nejpříjemnější ceny, je minimální hodnota objednávky rozdělena do dvou kategorií:

1. minimální hodnota u ubrousků je 100 Kč. Je to z toho důvodu, neboť 70% sortimentu ubrousků nabízíme za 2 -3 Kč,

2. hodnota ostatního objednaného zboží do 200 Kč nemusí být akceptována z administrativních nákladů (např. pokud objednáte zboží v hodnotě 135 Kč, nelze tuto objednávku akceptovat a o této záležitosti budete informováni e-mailem, s výzvou k doobjednání, popř. stornu).

Snažíme se myslet ekonomicky a šetřit vaše finanční prostředky tím, že si přiobjednáte další zboží, aby se zaslání balíčku za "poštovné, které je připočítáno k ceně zboží", vyplatilo.

Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?

Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží byly aktuální. V případě, že je u zboží informace "skladem NE", pošlete nám dotaz na toto zboží prostřednictvím kontaktního formuláře. Takto zjistíte termín dodání nejrychleji. Upozorňujeme však, že některé druhy sortimentu podléhají sezónnosti a nejsou tak aktuálně skladem po celý rok nebo se jedná o starší kolekci, která je vyprodána.

Nenašli jste zboží v sortimentu a potřebujete jej?

Napište nám vzkaz pomocí kontaktního formuláře. Pokud to bude možné, pokusíme se zboží pro vás individuálně zajistit.


PLATBY, DODÁNÍ ZBOŽÍ


 

Je možné zaslat zboží na dobírku?

Protože požadujeme platbu předem, jsme schopní vám nabídnout nižší cenu:

  • neplatíte již za udanou cenu (hodnota objednávky),
  • cenu za dobírku (fixní cena dle sazebníku České pošty s.p.),
  • dobírkovou poštovní poukázku,
  • z důvodu povinnosti vést EET hotovostních plateb,
  • a naše administrativní náklady s tím spojené (vyplnění příslušných formulářů dobírky).

A protože nemusíme řešit nevyzvednuté zásilky a s tím spojené náklady na administraci (sledování zboží převzetí zákazníkem, uhrazené dobírkové poukázky), můžeme se věnovat vám - zákazníkům a nákupu zboží, které potřebujete a vytváření inspirací a nápadů.

Pro lepší představu, jsme pro vás připravili kalkulaci následujícího balíčku (ceny platné k 1.3.2017):

Druh zásilky Váha Cena zboží (objednávka)
Cenný balík 10 kg 1 000 Kč
1. poštovné bez dobírky
Cenný balík s váhou do 10 kg 145 Kč
Celková částka bez dobírky 145 Kč
2. poštovné placené prostřednictvím dobírky poznámka
Cenný balík s váhou do 10 kg 145 Kč
Udaná cena 5 Kč dle sazebníku České pošty s.p.
Cena za dobírku 9 Kč dle sazebníku České pošty s.p.
Dobírková poštovní poukázka 30 Kč dle sazebníku České pošty s.p.
Administrace 20 Kč příprava podkladů + bankovní poplatky za připsání dobírkové částky na náš účet
Celková částka za dobírku 209 Kč

Proto je výhodnější si za službu "dobírka" vybrat zboží v našem e-shopu, než-li hradit za službu dobírka.


------------------

Proč nelze platit v hotovosti, platební kartou?

Z důvodu zavedení EET (elektronická evidence tržeb) od 1.3.2017, nepřijímáme platby v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou on-line, využití platebních metod typu PayPal, které vyžaduje po prodejci, aby inkasoval od zákazníka peníze v hotovosti.

Každá administrativní povinnost má své náklady. V tomto případě nemalé, a to na straně e-shopů: pořízení pokladního systému (HW, SW), bankovní poplatky, kancelářské potřeby (kotouče, tonery), vč. administrativní a účetní povinnosti evidence pro státní správu.

Od vzniku e-shopu zákazníci preferují platby typu: bankovní převod (převod z účtu na účet) nebo poštovní poukázka A (převod hotovosti na účet e-shopu). Za tuto dobu se tyto platby staly nejefektivnějším nástrojem, které do budoucna nadále bude e-shop využívat.

Proto se mohu věnovat vytvářením inspirace a vyhledávání, nákupu zboží od výrobců.

 

------------------

Chci sledovat balíček na cestě, ale po zadání čísla balíčku, se objeví hlášení "zásilka tohoto čísla není v evidenci"?

Toto může mít dvě možné příčiny:

1. ověřte, zda jste číslo balíčku zadali správně a bez "prázdných znaků" (vznikají kopírováním čísla balíčku z e-mailu),

2. je možné, že jsme vám zaslali neúplné číslo balíčku, proto nám prosím napište na e-mail, z kterého byla zaslána informace o odeslání balíčku. Ověříme číslo balíčku a potvrdíme vám informaci zpět na e-mail.

Proč se stále snažíme, aby vše bylo baleno do recyklovaných krabic nebo obálek?

Zboží z našeho e-shopu je baleno do plochých recyklovaných krabic nebo obálek. To znamená, že naše náklady na dopravu a expedici jsou nižší, protože využíváme obnovitelný materiál. Tak proto.

Obsah zásilky byl poškozen, co mám dělat?

Prosím vás, zkontrolujte při předání balíčku poštou neporušenost obalu a příp. raději balíček rozbalte na poště nebo před přepravcem.

Pokud bude zásilka či obsah poškozen, sepište ihned protokol o reklamaci s přepravcem nebo na poště.

Pokud zásilku převezmete (obal bude nepoškozen a nerozbalíte jej na poště nebo před přepravcem) a uvnitř by bylo poškozené zboží, je nutné zásilku reklamovat na kterékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána: tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení (obal zásilky + vnitřní výplně + kompletní zboží, tj. vč. neponičeného zboží). S sebou mít také fakturu/doklad o obsahu zásilky. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Doba vyřízení Českou poštou s.p. trvá 10 pracovních dnů.

Co všechno mít při reklamaci s sebou a proč:

1) obal (krabice), která obsahuje údaje o zaplacení poštovného, cenu zásilky (standardně jsou zásilky pojištěny na částku 500 Kč, pokud je nutné balíček připojistit, je tato výše pojištění uvedena na balíčku), příp. nálepka "KŘEHKÉ" (v případě připojištění křehkých zásilek do 10 kg - terakota, apod.)**,
2) kompletní obsah zásilky, tj. poškozené i nepoškozené zboží vč. materiálu, v kterém bylo zabaleno (obalový materiál, příp. bublinkový obal),

3) fakturu (doklad pro Českou poštu s.p., kolik byla hodnota zboží v Kč a co vám při uznané reklamaci finančně odškodní).
Všechny tyto dokumenty vč. obalu si ponechají jako "důkazní materiál" pro reklamaci.

Sepište s přepravcem reklamační protokol, kde žádáte o úhradu:

  • rozbitého zboží (tj. hodnota v Kč uvedená na faktuře)
  • a vrácení částky za poštovné ve výši uvedené na obalu (pravděpodobně ji ve výsledku neuznají celou, ale pouze částečně. Pokud byla zásilka připojištěna na službu "KŘEHKÉ", určitě by vám měli vrátit peníze za tento příplatek v plné výši).
  • CELKOVÁ ČÁSTKA na reklamaci, kterou budete uplatňovat, činí: hodnota zboží + poštovné v Kč.

Nenechte se vůbec odradit od sepsání protokolu (možná to na vás zkusí, že na to či ono nemáte nárok), ale na pobočce tyto záležitosti neposuzují. Zasílají reklamační řízení na centrálu do Jindřišské ul. v Praze, kde tuto záležitost posuzuje reklamační oddělení. Ujistěte se, že reklamační řízení trvá 10 pracovních dnů (ať vám na reklamační protokol potvrdí datum do kdy jsou povinni vám reklamaci vyřídit - toto datum je pro ně závazné).

____________

** V případě zásilek "KŘEHKÉ" s váhou nad 10 kg, je nutné také uplatnit (podat) reklamaci u České pošty s.p. Pokud vám reklamaci neuznají, je nutné toto vyjádření České pošty s.p. zaslat nám. Na základě tohoto vyjádření, bude možno reklamační řízení zahájit s námi. Bez tohoto vyjádření nelze reklamaci uplatnit u nás.

Kdy a proč je výhodné použít platbu bankovním převodem nebo poštovní poukázkou?

Bankovní převod je nejvhodnější forma úhrady za zboží, zejména:

  • máte-li založen bankovní účet v České republice,
  • pomocí elektronického bankovnictví provedete platby ihned z pohodlí vašeho domova nebo firmy,
  • transakce (převod finančních prostředků z účtu na účet) trvá max. 30 minut (v rámci banky ČSOB a.s.) nebo 1 pracovní den (mimo rámec ČSOB a.s.),
  • nižší poplatky za transakce než-li u poštovní poukázky.

Poštovní poukázka je vhodná forma úhrady za zboží, zejména:

  • nemáte-li bankovní účet v České republice,
  • není možné zaslat zboží na dobírku (e-shop tuto možnost neposkytuje),
  • zboží je fakturováno na vaši organizaci, sdružení, zájmový kroužek dětí, apod. a vy potřebujete doklad o "úhradě", aby vám mohl být vaší organizací/firmou proplacen (není možné vám vystavit doklad o zaplacení k faktuře, která je uhrazena z vašeho "osobního účtu" za organizaci/firmu. Nelze vyžadovat po nás doklad o "hotovostní úhradě", tj. paragon nebo příjmový pokladní doklad k faktuře. Tímto vystavením by vznikalo potvrzení o úhradě 2x, tj. 1x přijatá částka na náš bankovní účet a 1x přijatá částka v hotovosti do pokladny - což dle skutečnosti není pravdivé).

Poštovní poukázku obdržíte zdarma na každé pobočce České pošty s.p.:

Akceptujeme pouze poštovní poukázka typ "A" - určena k poukázání peněžní částky na účet vedený bankou. Odesílatel uhradí poukázanou peněžní částku v hotovosti na České poště s.p. se zadáním bankovního účtu příjemce. E-shop platbu obdrží na bankovní účet. Převod trvá cca 3 pracovní dny.

Jiný typ poštovní poukázky nebude akceptován, z důvodu státem vyžadovaného zavedení EET.

 

Jaká je doba dodání zboží?

Doba dodání zboží Českou poštou s.p. je následující:

  • doporučená zásilka: 2 - 5 pracovních dnů,
  • doporučený nebo cenný balík: 3 - 5 pracovních dnů,
  • balík do ruky: 24 hod. od data podání.

Výjimku tvoří vánoční období (cca 14 dní před vánoci a v období vánoc), kdy se délka doby dodání může prodloužit nad rámec této uvedené doby.

Jak to vypadá s mou objednávkou? Po obdržení e-mailu s fakturou jsem částku uhradila. Stále jsem neobdržela potvrzení o odeslání balíčku.

Toto může mít tři důvody:

1. Při obdržení e-mailu s fakturou a pokyny k platbě, je uvedeno: "ZBOŽÍ PO UHRAZENÍ ČÁSTKY A PŘIPSÁNÍ NA NÁŠ ÚČET, BUDE EXPEDOVÁNO nejpozději do 3 pracovních dnů", tzn.:

  • zde je důležité datum splatnosti, které bylo na příkazu uvedeno (nikoliv datum odeslání příkazu do banky!). Např. pokud jste odeslali příkaz do banky 12.11. (pondělí) se splatností 14.11. (středa), částka nám mohla být připsána nejpozději 15.11. (čtvrtek). Výpisy se stahují následující pracovní den po dni připsání, tj. 16.11. (pátek) - v tento den je vaše zásilka připravována na expedici v nejbližší expediční den, tj. úterý 20.11. (nevztahuje se na svátky a dny pracovního volna). Zkontrolujte tak prosím, jaké jste uvedli datum splatnosti.

2. Banka váš příkaz k úhradě neprovedla z důvodu: např. špatně uvedeného čísla účtu, nedostatku výše finančních prostředků, přednostních plateb, apod. Zkontrolujte prosím výpis z účtu, zda vám platba byla odečtena.

3. Uvedli jste špatně číslo účtu příjemce. Platba byla zaslána na jiné číslo účtu. Kontaktujte svoji banku a záležitost s ní projednejte. O této skutečnosti nás informujte, aby vám objednávka nebyla stornována a splatnost faktury vám mohla být prodloužena. Platbu proveďte co nejdříve do vzájemně ujednaného data splatnosti.

Proč expedujeme  zboží 2x týdně?

Snažíme se vše balit hromadně a v co nejkratším čase. To znamená, že naše náklady na dopravu jsou nižší, protože nevozíme každou zásilku jednotlivě. Tak proto.

Jak dlouho je zboží rezervováno?

Zboží rezervujeme 2 pracovní dny od data splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud do této doby nebude zboží uhrazeno, budete e-mailem formou upozornění vyzváni k úhradě objednávky.


RŮZNÉ


 

Proč nemáme kamennou prodejnu?

Všechny informace naleznete v popisu u zboží. A protože se obsloužíte sami, nemusíte platit za pomoc, kterou nepotřebujete. Tak proto.

Proč jsou některé ubrousky za 2 Kč, jiné za 4 Kč, 5 Kč, apod.?

Hodnota ubrousku je závislá na:

  • kvalitě tisku,
  • kvalitě papíru, na který se tiskne,
  • značce ubrousku (výrobce Polsko, Německo, Nizozemí, apod.),
  • sezónnosti (vánoce, velikonoce, celoroční motivy, apod.),
  • jedinečnosti - vyjímečné vzory v cenách od 6 Kč a výše (omezené množství v nabídce),
  • a naší "šikovnosti" od koho ubrousky získáváme.

Pořádáte kurzy tvoření?

Kurzy tvoření nenabízíme. Věnujeme se inspiracím a popisům v návodech na e-shopu, abyste si mohli sami aranžmá & dekorace vytvářet.

Jak poznám, že se jedná o solventního obchodníka (e-shop)?

Solventního prodejce charakterizují následující vlastnosti:

  • obdržíte od něj jakékoliv informace k nabízeným produktům,
  • obchodní podmínky obsahují veškeré práva a povinnosti prodávajícího a nakupujícího,
  • obdržíte platební doklad (nejčastěji fakturu), kde jsou uvedeny veškeré povinné údaje dle Zákona č.563/1991 Sb. o účetnictví,
  • internetové stránky jsou pravidelně aktualizovány - naleznete zde novinky, akce, upoutávky, odkazy na další stránky, hodnocení zákazníků, apod.,
  • internetový obchod má svoji historii, kterou zjistíte z diskuzí, článků, apod.,
  • na uvedených telefonních číslech obdržíte informace o stavu své objednávky, úhradě, popř. další informace ke zboží, obchodních podmínkách, apod.,
  • po odeslání zboží obdržíte e-mailem potvrzení o připsání částky na náš účet, datum odeslání a číslo balíčku, vč. internetové adresy, kde je možné sledovat balíček na cestě k vám.

Rádi byste věděli o všech novinkách v našem sortimentu?

Pokud chcete být informováni o novinkách v našem sortimentu, je možné se zaregistrovat prostřednictvím formuláře novinky e-mailem/newsletter. Registrací si objednáváte zasílání přehledu novinek (článků, nového zboží, fotogalerie), které vyšly. Newsletter je zasílán ve formátu plaintext (text obsažený v těle e-mailu). Kdykoliv se z něj můžete také odhlásit.

 

NzI0OT